اسپاتیفای در حال آزمایش سبک ویدئویی تیک تاک در پلتفرم پخش موسیقی خود است.

اسپاتیفای در حال آزمایش فید ویدئویی جدیدی به سبک تیک‌تاک در اپ بتای خود است که کلیپ‌هایی ویدئویی تمام صفحه را هنگام پخش آهنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. این ویژگی برای اولین بار توسط کریس مسینا مشاهده شد. وی همچنین ویدیویی از فید اسپاتیفای خود منتشر کرد تا قابلیت جدید این اپلیکیشن پخش موسیقی را نشان می‌داد.

اگر این قابلیت برای شما فعال باشد، آیکون دیگری به اسم Discover به نوار پیمایش اضافه می‌شود. سپس هنگام پیمایش در فید، می‌توان آهنگ‌های مجزا را لایک کرد. همچنین نماد منوی سه‌نقطه‌ای نیز برای نمایش گزینه‌های مختلف هر آهنگ وجود دارد.

اسپاتیفای در بیانیه‌ای که به تک کرانچ ارائه داده، انجام شدن چنین آزمایشی را تأیید کرده، اما هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه گسترده قابلیت مذکور منتشر نکرده است. یکی از سخنگویان این پلتفرم گفت:

در اسپاتیفای به‌طور معمول تعدادی آزمایش را برای بهبود تجربه کاربری انجام می‌دهیم. برخی از این تست‌ها در نهایت به کاربران بیشتری می‌رسند و بعضی دیگر تنها چیزهای مهمی به ما یاد می‌دهند. در حال حاضر هیچ خبر دیگری برای به اشتراک گذاشتن نداریم.

این آزمایش در حالی انجام می‌شود که نتفلیکس نیز شروع به آزمایش رابط کاربری مشابهی در اپ iOS خود کرده است تا به کاربران کمک کند محتوای جدیدی را برای تماشا پیدا کنند. ویژگی

مقاله‌ی مرتبط:

  • گزینه شافل تمام آلبوم‌های اسپاتیفای به درخواست ادل حذف شد

جدید «Kids Clips»، که محتوای برنامه‌های دوستدار کودک آن را نشان می‌دهد، مشابه «Fast Laughs» است که اوایل سال جاری به پلتفرم مذکور اضافه شد. با افزایش ساعات تعامل تیک‌تاک، حتی پلتفرم‌های رسانه‌های غیراجتماعی نیز علاقه‌مند به استفاده از قالب آن برای کمک به کاربران در تعامل با خدمات خود هستند.

به نظر می‌رسد فید Discover براساس ویژگی Canvas موجود در اسپاتیفای ساخته شده است، جایی که هنرمندان می‌توانند ویدیوها را در کنار موسیقی خود در این سرویس پخش کنند. تک کرانش می‌گوید، به نظر می‌رسد ویدیوهایی که به عنوان بخشی از فید Discover نشان داده می‌شوند، همان ویدیوهایی هستند که برای Canvas استفاده می‌شود.

  • منبع خبر : زومیت