پلتفرم نظارت بر زیرساخت و قابلیت مشاهده LogicMonitor، راه اندازی اولین مرکز داده استرالیایی خود را اعلام کرد. این مرکز داده که در سیدنی واقع شده است توسط AWS میزبانی می شود که در آن داده های مشتریان منطقه ای به صورت محلی میزبانی می شود.

به گفته ریچارد گردیس، معاون و مدیر کل LogicMonitor، قابلیت‌های مرکز داده محلی LogicMonitor رقابتی است و ماندگاری خواهد داشت. وی می گوید: راه اندازی یک محیط مرکز داده محلی نشان می دهد که ما یک بازیگر جدی در بازار هستیم، به خصوص در زمانی که ما در کشور استرالیا قصد داریم خود را به عنوان یک رهبر در چندین صنعت کلیدی در سطح جهانی مطرح کنیم.

این شرکت ادعا می کند که راه اندازی مرکز داده از رشد کسب و کار در بازار استرالیا پشتیبانی می کند و به انطباق بخش مالی و عمومی کمک می کند. مشتریان Cornerstone LogicMonitor عبارتند از Nine، IOOF و AC3. جیمز مولیسون، رئیس ابر هیبریدی نیز گفت: ما تخصص خود را همراه با فناوری LogicMonitor و مرکز داده محلی جدید آن به‌عنوان کلیدی برای کمک به ایمن‌تر کردن محیط‌های ابری مشتریان خود می‌دانیم. وی گفت هدف ما انعطاف‌پذیری برای برآوردن الزامات حاکمیت داده و انطباق است.

مولیسون گفت: «برای مشاغل استرالیایی، حضور محلی مزایای واضحی از نظر فناوری و زمان تأخیر کمتر دارد، اما تعهد LogicMonitor را با سرمایه‌گذاری در صنعت محلی ما نیز نشان می‌دهد. مدیران پلتفرم LogicMonitor  ادعا می کند که در ۱۲ ماه گذشته ۲۵۰ درصد افزایش درآمد را در تجارت APAC خود تجربه کرده است، زیرا کسب و کارها به دنبال محافظت از خود در برابر افزایش نقض داده ها هستند.

به گفته جو مک نامارا، مدیر گروه، شبکه و ارتباطات در Nine، ماهیت سریع تجارت ما به عنوان یک شبکه رسانه ای چند پلت فرمی به این معنی است که ما به دید کامل در سراسر عملیات خود نیاز داریم.

قابلیت‌های LogicMonitor ما را قادر می‌سازد تا تمامی زیرساخت‌های شبکه، بسترهای محاسباتی و ذخیره‌سازی و همچنین سیستم‌های پخش خود را با مرکز داده جدید استرالیا که اطلاعات ما را نگهداری می کند، مشاهده کنیم. LogicMonitor به ما بینش عمیقی نسبت به مسائلی که در محیط ما اتفاق می‌افتد بدون دغدغه می‌دهد، و این امکان را می‌دهد که سریع‌تر حرکت کنیم و روی ابتکارات با ارزش تمرکز کنیم، در بخش خدمات مالی، امنیت در محیط داده بسیار مهم است.

به گفته الکس سیگینز، مدیر کل زیرساخت، ابر و محل کار و مدیر ثروت IOOF، مرکز داده جدید LogicMonitor مبتنی بر سیدنی به ما در حفظ یک محیط داده متناسب با نیازهای تجاری ما کمک می کند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا