مشکلات پیش آمده در گوگل مپ باعث نارضایتی کاربران این برنامه نقشه یابی شده و مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

نقشه‌ گوگل در گوشی‌های هوشمند به کاربران کمک می‌کنند تا با خیال راحت در سریع‌ترین زمان به مقصد خود برسند و پس از رسیدن نیز به آن‌ها اطلاعاتی مهم همچون مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها و پمب بنزین‌ها نشان می‌دهد. اما گاهی اوقات ممکن است به دلایل نامعلوم برای Google Maps مشکلی پیش بیاید و به کاربران اطلاعات نادرست بدهد. در همین راستا به تازگی برخی از کاربران این برنامه مفید شکایت‌هایی را از این برنامه داشته اند.

براساس گزارش‌ها، گروهی از افراد که برای تعطیلات آخر هفته قصد مسافرت به دریاچه تاهو آمریکا را داشتند با اشتباه فاحش گوگل مپ به جاده‌ای پر از برف منحرف و گرفتار بوران شدید شدند.در همین راستا کولدن به Google Maps گفت: “این یک شکست فاحش است. شما مردم را به یک جاده پر از خطر منحرف کردید تا در یک کولاک شدید جان خود را از دست بدهند”.

 

او برای جلوگیری از اشتباهات این چنینی به گوگل مپ پیشنهاد داد که افرادی آگاه برای حل مشکلات را استخدام کنند تا بتوانند طوفان های زمستانی را شناسایی و به کاربران اطلاع دهند. یکی از کاربران توئیتر به کسانی که از نسخه اندروید برنامه Google Maps استفاده می‌کنند هشدار داد که این برنامه دچار مشکلی بزرگ شده است. این کاربر نوشت : “به نظر می‌رسد گوگل مپ نمی‌تواند بسته بودن جاده‌ها را نشان دهد و همین امر می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی شود.”

علاوه بر افراد ذکر شده، سازمان جنگلداری آمریکا نیز اعلام کرد: “گوگل مپ دچار اختلال شده و نمی‌تواند به کاربران همه‌ اطلاعات جاده را نشان دهد، به همین علت کاربران این برنامه بهتر است فعلا از آن استفاده نکنند.”

  • منبع خبر : آخرین خبر