محمدرسول کاظمی بنیانگذار پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ علل واگذاری این پیام‌رسان را تشریح کرد. دو روز پیش محمدرسول کاظمی بنیانگذار و مدیر سابق پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ با انتشار رشته‌ توییتی در صفحه شخصی خود، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این پیام‌رسان در طول فعالیت خود، اعلام کرد آی‌گپ از شرکت روی خط مدیا به شرکت توسعه […]

محمدرسول کاظمی بنیانگذار پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ علل واگذاری این پیام‌رسان را تشریح کرد.

دو روز پیش محمدرسول کاظمی بنیانگذار و مدیر سابق پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ با انتشار رشته‌ توییتی در صفحه شخصی خود، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این پیام‌رسان در طول فعالیت خود، اعلام کرد آی‌گپ از شرکت روی خط مدیا به شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان واگذار شده است. در همین راستا دلیل این واگذاری را از وی جویا شدیم.

کاظمی گفت: در سال گذشته موضوع پیام‌رسان‌های داخلی به یک بحث ملی تبدیل شد و همچنین صداوسیما نیز به حمایت از آنها پرداخت اما توان بخش خصوصی کمتر از آن است که بتواند به صورت موفق در این زمینه ظاهر شود و حمایت یکجانبه دولت کارساز نیست. به همین دلیل ما مجبور شدیم برای شرکت سرمایه‌گذار جذب کنیم تا بتوانیم ادامه فعالیت دهیم؛ با توجه به حجم آورده سهام، سهامداران جدید اختیار پیام‌رسان را در دست گرفتند و سپس تصمیم گرفتند مدیریت پیام‌رسان را تغییر دهند.

وی ادامه داد: در واقع از اقدامات سهامداران عمده تغییر مدیریت بود که این موضوع موجب واگذاری پیام رسان “آی گپ” از شرکت روی خط مدیا به شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان شد.

بنیانگذار پیام‌رسان آی‌گپ اضافه کرد: حقیقت این است که با حمایت‌های دولتی، این زیست‌بوم اصلاح نمی‌شود و به در مسیر درست خود قرار نمی‌گیرد؛ این موضوع دقیقاً مثل صنعت خودرو است که فقط جنب‌وجوش دارد اما آنطور که باید موفق نیست.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان