فیس‌بوک با اختصاص ۴.۵ میلیون پوند معادل ۶ میلیون دلار قصد دارد به آموزش خبرنگار و ژورنالیست برای خود بپردازد.   فیس‌بوک که در سالهای اخیر با رسوایی‌های کوچک و بزرگ و انتقادات شدید نهادهای دولتی، نظارتی و کاربرانش مواجه شده است، چندی پیش اعلام کرد که می‌خواهد به تربیت و آموزش خبرنگاران اختصاصی برای […]

فیس‌بوک با اختصاص ۴.۵ میلیون پوند معادل ۶ میلیون دلار قصد دارد به آموزش خبرنگار و ژورنالیست برای خود بپردازد.

  فیس‌بوک که در سالهای اخیر با رسوایی‌های کوچک و بزرگ و انتقادات شدید نهادهای دولتی، نظارتی و کاربرانش مواجه شده است، چندی پیش اعلام کرد که می‌خواهد به تربیت و آموزش خبرنگاران اختصاصی برای خود مشغول شود و در زمینه آموزش و تامین منابع انسانی خود در آینده سرمایه‌گذاری کند تا بدین ترتیب نشان دهد که به مقابله با اخبار کذب و دروغین اهمیت زیادی می‌دهد.

گزارش‌های منتشر شده در وب سایت the verge حاکی از آن است که فیس‌بوک بدین منظور ۴.۵ میلیون پوند معادل ۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است تا بتواند منابع انسانی خود  را در آینده از هم اکنون آموزش داده و تامین کند.

گفته می‌شود فیس‌بوک بدین منظور با شورای ملی آموزش خبرنگاران (NCTJ) در ایالات متحده آمریکا همکاری کرده تا دانش آموزان و علاقمندان به حوزه خبر و ژورنالیستی را به سمت و سوی خود جذب کند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا