در نشست دو پیام‌رسان سروش و گپ، امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال‌ها و ارسال و دریافت فایل بررسی شد. در ارزیابی پیام‌رسان‌های ملی که ماه گذشته توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام شد، پیام‌رسان‌ها بر اساس معیارهایی همچون تسلط و تخصص تیم در توسعه‌ی نرم‌افزار پیام‌رسان و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، ساختار […]

در نشست دو پیام‌رسان سروش و گپ، امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال‌ها و ارسال و دریافت فایل بررسی شد.

در ارزیابی پیام‌رسان‌های ملی که ماه گذشته توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام شد، پیام‌رسان‌ها بر اساس معیارهایی همچون تسلط و تخصص تیم در توسعه‌ی نرم‌افزار پیام‌رسان و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، ساختار تیم و کیفیت روال‌های مهندسی نرم‌افزار و در نهایت ظرفیت پشتیبانی بیش از ده میلیون کاربر با سخت‌افزار محدود، بررسی شدند. در این ارزیابی پیام‌رسان سروش، توانست بیشترین امتیاز فنی را کسب کند. پیام‌رسان گپ نیز بر اساس معیارهای یادشده، در این ارزیابی در رتبه‌ی دوم ایستاد.

هفته‌ی گذشته جلسه‌ی مشترکی بین مدیران پیام‌رسان‌های سروش و گپ، دو پیام‌رسان برتر ملی، برگزار شد. این نشست به‌ مناسبت کسب رتبه‌های اول و دوم برترین پیام‌رسان‌های ملی توسط سروش و گپ، در شرکت توسعه‌ی فناوری رسانه‌ی سروش برگزار شد. این شرکت‌ توسعه‌‌ی فنی پیام‌رسان سروش را برعهده دارد.

در این جلسه‌ که با حضور دکتر مرتضی رحیمی مدیرعامل شرکت‌ توسعه‌ی فناوری رسانه سروش، دکتر علی انجیدنی مدیرعامل پیام‌رسان گپ، مهندس ایمان عیسی‌زاده مدیر فنی پیام‌رسان سروش و محمد تهرانی مدیر بازاریابی گپ برگزار شد، راه‌های مختلف توسعه‌ی خدمات مشترک برای کاربران دو پیام‌رسان بررسی شد.

مدیران سروش و گپ در این جلسه توافق کردند در کنار توسعه پیام‌رسان خود، برای ارائه‌ی خدمات بهتر به کاربران، امکان توسعه‌ی خدمات مختلفی از جمله ایجاد فضای مشترک برای مدیریت کانال‌ها و استفاده از زیرساخت مشترک برای ارسال و دریافت فایل را نیز بررسی کنند تا با گسترش خدمات مشترک، تجربه‌ی کاربری بهتری برای مخاطبان پیام‌رسان‌های برتر ایرانی فراهم شود.

برگزاری این نشست‌ها، نویددهنده‌ی توسعه‌ی خدمات مشترک بین این دو پیام‌رسان ایرانی است و شایعات منتشرشده درباره‌ی احتمال ادغام سروش و گپ را تقویت می‌کند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان