به تازگی کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر از مشکل جدیدی خبر داده‌اند و آن نیز نمایش پیام‌های قدیمی در فهرست پیام‌های جدید و خوانده نشده است. فیس‌بوک مسنجر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود که سالهاست از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شده است اما حالا تازه‌ترین اخبار منتشر شده در […]

به تازگی کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر از مشکل جدیدی خبر داده‌اند و آن نیز نمایش پیام‌های قدیمی در فهرست پیام‌های جدید و خوانده نشده است.

فیس‌بوک مسنجر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود که سالهاست از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شده است اما حالا تازه‌ترین اخبار منتشر شده در رسانه‌های خبری حاکی از آن است که پیام‌های قدیمی که یک سال پیش میان آنها با مخاطبانشان رد و بدل شده بود، حالا در صدر فهرست پیام‌های خوانده نشده آنها نمایش داده شده است  و این امر سر و صدای هزاران کاربر را درآورده است.

با اینکه هنوز فیس‌بوک در خصوص تشریح علت این موضوع بیانیه‌ای صادر و منتشر نکرده است، خطاب به کاربران پیام رسان فیس بوک مسنجر اعلام کرده است که جای نگرانی نیست چراکه تنها به دلیل یک باگ و مشکل امنیتی موجود در پلتفرم فیس بوک مسنجر رخ داده است.

این شرکت همچنین عنوان کرده است که متخصصان فیس‌بوک بالافاصله بعد از اطلاع یافتن از مشکل مربوطه، درصدد برطرف کردن آن درآمده اند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا