سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را پیرامون طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی در کمیته فضای مجازی کمیسیون متبوعش ارائه کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین احدآزادیخواه ، درباره  طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی در کمیته فضای مجازی کمیسیون فرهنگی اظهارکرد: در این طرح تلاش شده تا از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت شود. وی افزود: معتقدیم پیام‌رسان‌های داخلی توانایی و قابلیت رقابت با نوع […]

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را پیرامون طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی در کمیته فضای مجازی کمیسیون متبوعش ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احدآزادیخواه ، درباره  طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی در کمیته فضای مجازی کمیسیون فرهنگی اظهارکرد: در این طرح تلاش شده تا از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت شود.

وی افزود: معتقدیم پیام‌رسان‌های داخلی توانایی و قابلیت رقابت با نوع خارجی خود را دارد و فقط باید اشکالات آن برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در نظر داریم نگاه منفی پیرامون این پیام‌رسان‌ها را برطرف کنیم، تصریح کرد: به هیچ وجه با رصد اطلاعات مردم موافق نیستیم و در پی آن هستیم تا اطلاعات شخصی افراد از بالاترین امنیت در پیام‌رسان‌های داخلی برخوردار باشد.

آزادیخواه با تأکید بر اینکه باید زمینه رقابت پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شود، خاطرنشان کرد: در طرحی که در کمیسیون فرهنگی پیگری می‌کنیم دنبال آن هستیم که انتظارات کاربران داخلی پیرامون به‌کارگیری این پیام‌رسان‌ها را برطرف کنیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری آنا