در چند روز گذشته و به دنبال اظهارنظر یکی از امامان جمعه مبنی بر این که پهنای باند مناسب در اختیار پیام رسان های داخلی قرار ندارد، توئیتر به محلی برای اظهارنظر درباره علل مختلف موفقیت شبکه های اجتماعی بومی تبدیل شد. در همین راستا معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یک نظرسنجی توئیتری انجام […]

در چند روز گذشته و به دنبال اظهارنظر یکی از امامان جمعه مبنی بر این که پهنای باند مناسب در اختیار پیام رسان های داخلی قرار ندارد، توئیتر به محلی برای اظهارنظر درباره علل مختلف موفقیت شبکه های اجتماعی بومی تبدیل شد.

در همین راستا معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یک نظرسنجی توئیتری انجام داد و نتیجه را اعلام کرد. حمید فتاحی با طرح 4سوال در توئیتر خود نوشت: به نظر شما کدام گزینه می تواند عامل اصلی موفقیت پیام رسان های داخلی شود؟ قطعا شنیدن نظر مردم به عنوان کاربران پیام رسان ها راهگشاتر از تعیین تکلیف های دستوری است، پس بیایید با بازنشر این توئیت، از نظر دیگر شهروندان مطلع شویم.

گفتنی است که نظرسنجی در مورد عامل اصلی موفقیت پیام رسان‌های داخلی آمار جالبی را نشان می دهد. در این نظرسنجی ۷۵ درصد از کاربران «اعتماد عمومی مردم» را مهمترین عامل موفقیت پیام رسان های داخلی می دانند و تنها یک درصد گزینه «حمایت مالی دولت»را انتخاب کرده اند 20درصد از کاربران هم «توسعه فنی مناسب پیام رسان» را عامل موفقیت یک شبکه اجتماعی داخلی می دانند و تنها 3درصد از کاربران گزینه «فیلتر پیام رسان های خارجی »را به عنوان راهکار موفقیت شبکه های اجتماعی داخلی انتخاب کردند.

  • منبع خبر : ایران خبر