سرانجام انتظار کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز به پایان رسیده و قابلیت تصویر در تصویر واتس‌اپ قرار است در هفته جاری برای دسترس کاربران منتشر و ارائه شود. به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که گزارش‌هایی مبنی بر قابلیت‌های جدیدی که قرار است در آینده‌ای نزدیک به اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شود، منتشر شده بود. یکی […]

سرانجام انتظار کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز به پایان رسیده و قابلیت تصویر در تصویر واتس‌اپ قرار است در هفته جاری برای دسترس کاربران منتشر و ارائه شود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که گزارش‌هایی مبنی بر قابلیت‌های جدیدی که قرار است در آینده‌ای نزدیک به اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شود، منتشر شده بود. یکی از این قابلیت‌های جدید ویژگی تصویر در تصویر (picture-in-picture) است که حالا به نظر می‌رسد از سایر قابلیت‌ها زودتر قابل دسترس کاربران این پیام رسان قرار می‌گیرد.

البته این در حالی است که کاربران گوشی‌های آیفون از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به چنین قابلیتی دسترسی داشتند و حالا قرار است برای تمامی کاربران واتس‌اپ بخصوص کاربران گوشی های اندرویدی منتشر شده و مورداستفاده قرار بگیرد.

کاربران بسیاری در فضای مجازی از واتس اپ که یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس‌بوک است، بارها درخواست کرده بودند که این قابلیت کاربردی برای نسخه اندروید و ویندوز نیز ارائه و منتشر شود تا بتوانند به صورت هم زمان به تماشای ویدیوهای درحال پخش یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام نشسته و در عین حال به مکالمه و چت کردن با دوستان واتس‌اپی خود بپردازند.

انتظار می‌رود واتس‌اپ در هفته جاری قابلیت تصویر در تصویر را به این پلت‌فرم اضافه کند و برای دریافت و دانلود روی فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور قرار دهد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا