40 تن از نمایندگان مجلس شب گذشته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رفته و با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کردند. به گفته یکی از نمایندگان مجلس  حاضر در این دیدار، سه شنبه شب 40 نفر  از نمایندگان که درباره برخی موضوعات در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات ابهاماتی […]

40 تن از نمایندگان مجلس شب گذشته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رفته و با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کردند.

به گفته یکی از نمایندگان مجلس  حاضر در این دیدار، سه شنبه شب 40 نفر  از نمایندگان که درباره برخی موضوعات در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات ابهاماتی داشتند با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزیر دیدار کردند تا توضیحات کارشناسی وی را درباره این موضوعات از نزدیک بشنوند.
به گفته این نماینده، دیدار مذکور در جوی صمیمانه برگزار شد و نمایندگان از نزدیک درباره شایعات محدودیت های احتمالی جدید در فضای مجازی از سوی برخی نهادها، میزان اثربخشی کمک به پیام رسان های داخلی و تردید در ادامه اجرای دولت الکترونیک با توجه به کاهش بودجه ict در بودجه ۹۸ با وزیر گفت و گو کردند.
گفتنی است هنوز جزییات بیشتری از این دیدار ۳ ساعته منتشر نشده است.

  • منبع خبر : ایران خبر