در یک نظرسنجی که وبسایت statista انجام شد، فیسبوک به عنوان غیرقابل اعتمادترین شرکت‌ در حفظ حریم شخصی انتخاب شد. در یک نظرسنجی جدید که توسط وبسایت statista انجام شد، از کاربران خواسته شد که غیرقابل اعتمادترین شرکت در زمینه حفظ اطلاعات کاربران را انتخاب کنند. این نظرسنجی که از ۱۸ آذرماه آغاز شد و […]

در یک نظرسنجی که وبسایت statista انجام شد، فیسبوک به عنوان غیرقابل اعتمادترین شرکت‌ در حفظ حریم شخصی انتخاب شد.

در یک نظرسنجی جدید که توسط وبسایت statista انجام شد، از کاربران خواسته شد که غیرقابل اعتمادترین شرکت در زمینه حفظ اطلاعات کاربران را انتخاب کنند. این نظرسنجی که از ۱۸ آذرماه آغاز شد و ۲۴ام همان ماه به اتمام رسید، هزاران شرکت کننده داشت و در این بین به دور از هرگونه غافلگیری، فیسبوک به عنوان غیرقابل اعتمادترین شرکت شناخته شد.

فیسبوک به خاطر جنجال‌های چند ماه اخیرش، از نگاه کاربران غیرقابل اعتمادترین شرکت شناخته شد. در نظر سنجی یاد شده ۴۰ درصد افراد عدم اعتماد خود به این شرکت را اعلام کردند. توییتر با ۸ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت.

شرکت‌های آمازون، اوبر، گوگل، لیفت و اسنپ چت هم به ترتیب با ۸ درصد، ۷ درصد، ۶ درصد، ۶ درصد و ۴ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

فیسبوک غیر قابل اعتمادترین شرکت در حفظ حریم شخصی +تصویر

  • منبع خبر : خبرنگاران جوان