مهدی انجیدنی از آمادگی پیامرسان گپ برای ارائه سرویس استعلام و پرداخت قبوض و سایر سرویس‌های مشابه در مخابرات ایران بر بستر این پیام‌رسان خبر داد. پس از آنکه سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در توئیتی از راه اندازی سرویس استعلام قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت بر روی اپلیکیشن آپ و کد […]

مهدی انجیدنی از آمادگی پیامرسان گپ برای ارائه سرویس استعلام و پرداخت قبوض و سایر سرویس‌های مشابه در مخابرات ایران بر بستر این پیام‌رسان خبر داد.

پس از آنکه سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در توئیتی از راه اندازی سرویس استعلام قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت بر روی اپلیکیشن آپ و کد #۷۳۳* خبر داد، مهدی انجیدنی مدیر پیامرسان داخلی گپ نیز با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، آمادگی این پیامرسان برای ارائه سرویس استعلام و پرداخت قبوض و سایر سرویس‌های مشابه در مخابرات ایران را اعلام کرد.

انجیدنی نوشت:

ما هم در پیامرسان گپ آمادگی داریم سرویس استعلام و پرداخت قبوض و سایر سرویس‌های مشابه در مخابرات ایران را پیاده‌سازی نماییم. گپ بر بستر Bot Platform خود به عنوان تجمیع‌کننده خدمات الکترونیک، اکنون میزبان تعداد زیادی سرویس و استارت‌آپ است.

انجیدنی

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان