به نظر می‌رسد که توییتر نیز قصد دارد پلت‌فرم خود را به سمت و سوی تبادل نظر و ارتباطات بیشتر میان کاربران سوق دهد. گزارش های متعددی از سوی برخی از کاربران در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد شبکه اجتماعی توییتر نیز قصد دارد همچون سایر شبکه های اجتماعی، در نسخه […]

به نظر می‌رسد که توییتر نیز قصد دارد پلت‌فرم خود را به سمت و سوی تبادل نظر و ارتباطات بیشتر میان کاربران سوق دهد.

گزارش های متعددی از سوی برخی از کاربران در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد شبکه اجتماعی توییتر نیز قصد دارد همچون سایر شبکه های اجتماعی، در نسخه بتا و آزمایشی خود امکان تبادل نظر و ارتباط بیشتر کاربران و اعضای توییتر را به این پلتفرم اضافه کند.

در این گزارش ها عنوان شده است که توییتر در نسخه بتای خود قابلیت جدیدی را برای عده محدودی از کاربرانش افزوده است تا وضعیت آنلاین آنها را نشان داده و به آنها این امکان را بدهد تا با پین کردن سوال در قسمت پروفایل خود با سایر افراد و مخاطبان احتمالی به بحث و گفتگو و تبادل نظر بپردازند. این قابلیت که گفته می‌شود «ice breakers» نام دارد، موجب می شود کاربران باهم تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، همانطور که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیشتر نیز برآورد کرده بودند، کاربران توییتر نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی به سمت و سوی تبادل نظر و گفتگوهای بیشتر سوق داده خواهند شد تا پلت‌فرم‌های مذکور تبدیل به مکانی برای ارتباطات بیشتر و موثرتر شود.

گفته می‌شود این قابلیت در نسخه بتا هفته آتی اجرا خواهد شد و پس از اجرای آزمایشی بر روی کاربران داوطلب و منتخب توییتر ، بازخوردهای مثبت و منفی آنها تحت بررسی قرار خواهد گرفت و توییتر نیز درباره اجرای نهایی و همگانی این امکان و قابلیت‌های مذکور تصمیم گیری خواهد کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا