دبیرکل جبهه انقلاب‌اسلامی گفت: بزرگ‌ترین تو دهانی‌ که امروز می‌توان به دشمنان در فضای مجازی زد شامل مجموعه‌ای از اقدامات سلبی وایجابی شامل قطع دست آن‌ها از حریم خصوصی مردم، مسدودکردن راه‌های نفوذ دشمن به کشور توسط نهادها ومسئولان از طریق مسدودکردن بدافزارهای خارجی معاند است. روح الله مومن نسب دبیرکل جبهه انقلاب‌اسلامی در فضای‌مجازی […]

دبیرکل جبهه انقلاب‌اسلامی گفت: بزرگ‌ترین تو دهانی‌ که امروز می‌توان به دشمنان در فضای مجازی زد شامل مجموعه‌ای از اقدامات سلبی وایجابی شامل قطع دست آن‌ها از حریم خصوصی مردم، مسدودکردن راه‌های نفوذ دشمن به کشور توسط نهادها ومسئولان از طریق مسدودکردن بدافزارهای خارجی معاند است.

روح الله مومن نسب دبیرکل جبهه انقلاب‌اسلامی در فضای‌مجازی گفت:ما از یک طرف می‌گوییم دشمن اجارهٔ فعالیت اثرگذار در شبکه‌های تحت مدیریت خودش را نمی دهد، چون اختیارش دست خودش است و ما در زمین آنها بازی می‌کنیم و هر فعالیت اثرگذاری کنیم نهایتاً دشمن ما را حذف می‌کند، از این طرف رهبری می‌فرمایند «امروز جوانان در فضای مجازی فعال‌ند؛ فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد برای زدن توی دهان دشمنان!»… این دو موضوع چطور با هم جمع می‌شوند؟

تردید، نفرت، تفرقه سه هدف دشمن در فضای مجازی است/مسدود کردن راه های نفوذ و قطع دست دشمن از حریم خصوصی مردم؛ بزرگترین تودهانی امروز به دشمنان در فضای مجازی است

!

وی ادامه داد: فضای مجازی در انحصار OTT نیست و این فضا عرصهٔ گسترده‌ای است که از سخت‌افزار تا پلتفورم‌های نرم‌افزاری و بازی‌های رایانه‌ای و بیش‌از ۲۸۰۰ شاخهٔ متنوع و مؤثر را شامل می‌شود؛ در نتیجه فعالیت در فضای مجازی فقط به معنای فعالیت در OTTهای خارجی از جمله جاسوس‌افزار تله‌گرام و فحشارسان اینستاگرام نبوده و فعال بودن در آن‌ها نیز قطعاً به معنای معتبرسازی، محتواگذاری و تقویت نفوذشان نیست؛ که اگر این کارها به ضررشان بود، به ما سرویس نمی‌دادند و حساب‌های ایرانیان را می‌بستند.

رئیس مرکز آموزش سواد فضای‌مجازی افزود: رهبری می‌فرمایند «فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد…» یعنی اکنون نیست! پس در نتیجه باید با مجموعه اقداماتی این فضا را به ابزاری «برای زدن توی دهان دشمنان» تبدیل کنیم.

مومن نسب تاکید کرد بزرگ‌ترین تو دهانی‌ که امروز می‌توان به دشمنان در فضای مجازی زد شامل مجموعه‌ای از اقدامات سلبی وایجابی شامل قطع دست آن‌ها از حریم خصوصی مردم، مسدودکردن راه‌های نفوذ دشمن به کشور توسط نهادها ومسئولان از طریق مسدودکردن بدافزارهای خارجی معاند است.

وی در ادامه یادآور شد: یادمان باشد که بزرگ‌ترین ضربه‌ای که خوارج به جامعهٔ اسلامی زدند تفسیر به رأی کردن فرمایشات امام و تحمیل خواسته‌هایشان به ایشان بود که می‌طلبد بیشتر مراقب خودمان باشیم تا خدای ناکرده در دام خوارج به‌روزشده نیفتیم.

رئیس ستاد عفاف‌وحجاب در فضای‌مجازی در پایان با اشاره به اینکه تردید، نفرت، تفرقه سه هدف دشمن در فضای مجازی است، گفت: متأسفانه تردید دامن‌گیر شده و قدم بعد از تردید هم نفرت است که اصلی‌ترین هدف دشمن همین ایجاد نفرت، تفرقه و اختلاف‌افکنی است، بنابراین وقتی دشمن در زمین ما بازی و ما هم از ترفندهای آنها آگاه شدیم، پیروز میدان هستیم.

  • منبع خبر : دانا