دبیر شورای عالی فضای مجازی و دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه و تشکیل کمیسیون مشترک بین دو شورا را بررسی کردند. سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به همراه معاونان و مدیران این مرکز با سید سعیدرضا عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب […]

دبیر شورای عالی فضای مجازی و دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه و تشکیل کمیسیون مشترک بین دو شورا را بررسی کردند.

سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به همراه معاونان و مدیران این مرکز با سید سعیدرضا عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کرد.

در این دیدار ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ضمن تبریک به سید سعید رضا عاملی به عنوان دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه و تشکیل کمیسیون مشترک بین دو شورا مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

لازم به ذکر است که طرفین در این دیدار با تاکید بر تحولات فضای مجازی و تاثیر آن در کشور برای تشکیل و راه اندازی رشته‌های بین رشته‌ای در دانشگاه‌ها بحث و تبادل و نظر کردند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان