آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با جمعی از دانش آموزان، با اشاره به اهمیت هم‌نشینی و استفاده از بزرگان دینی اظهار داشت: توصیه بنده به همه افراد نشستن مؤثر در کنار بزرگان دینی و استفاده از زمان جوانی است. وی بابیان اینکه زمان جوانی بهترین زمان در طول عمر مردم به شمار می‌آید، […]

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با جمعی از دانش آموزان، با اشاره به اهمیت هم‌نشینی و استفاده از بزرگان دینی اظهار داشت: توصیه بنده به همه افراد نشستن مؤثر در کنار بزرگان دینی و استفاده از زمان جوانی است.

وی بابیان اینکه زمان جوانی بهترین زمان در طول عمر مردم به شمار می‌آید، افزود: باید سعی شود از این زمان نهایت بهره را برده و با هم‌نشینی با علما، مراجع و بزرگان دینی آینده خود را ساخت.

مرجع تقلید شیعیان همت یادگیری در کودکی را مانند نقش بستن در سنگ دانست و گفت: زمانی که انسان پیر و از کار افتاده شود دیگر توانایی یادگیری نداشته و این کار مانند نقش بستن روی آب خواهد بود.

وی با تأکید براینکه باید از ظرفیت جوانی برای پر کردن توانایی‌ها بهره برد، ابراز کرد: متأسفانه در این ایام هجمه‌ها به‌ویژه در فضاهای مجازی بر جوانان زیاد است و شبهاتی مطرح می‌شود که باید پاسخ قانع‌کننده به آن داد.

استاد برجسته حوزه علمیه، هجمه‌های فضای مجازی را توخالی برشمرد و ادامه داد: باید طبق فرموده قرآن کریم آن‌چنان قوی بود و از ظرفیت منطق دین استفاده شود که کسی نتواند شبهه ایجاد کند.

منبع: تسنیم