راه‌های زیادی برای اینکه چگونه گوشی را عیب یابی کنیم وجود دارد، که از جمله آنها می‌توان به کدهای تکنسین رمزی اشاره کرد. وقتی روند زندگی امروز را بررسی می‌کنیم، به راحتی و روشنی می‌بینیم که بسیاری از وسایلی که در اطراف ما قرار دارند پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیرات و در واقع […]

راه‌های زیادی برای اینکه چگونه گوشی را عیب یابی کنیم وجود دارد، که از جمله آنها می‌توان به کدهای تکنسین رمزی اشاره کرد.

وقتی روند زندگی امروز را بررسی می‌کنیم، به راحتی و روشنی می‌بینیم که بسیاری از وسایلی که در اطراف ما قرار دارند پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیرات و در واقع «نگهداشت» خواهند داشت و به همین دلیل لازم است که این مسئله مورد توجه قرار گیرد.
موضوع نگهداشت به این خاطر مهم است که از طریق آنها می‌توان به اطلاعات و درک درستی از باتری و آمار مربوط به استفاده از گوشی و سیستم عامل اندروید رسید.
در این مقاله به چگونگی عیب یابی گوشی های اندرویدی می‌پردازیم.

مزیت دیگر بررسی و عیب یابی گوشی آن است که می‌توان ساز و کار استفاده از گوشی را به شکلی تغییر داد که سیستم عامل به شکلی بهتر عمل کند.
اگر شما هم از اندروید استفاده می‌کنید باید با یک سری مطالب آشنا شوید. یکی از این مطالب کد رمزی است که در را به ژرفای وجود گوشی شما باز می‌کند. اجرای یک تست عیب یابی گوشی خیلی ساده و راحت است.

به دنبال تست عیب یابی ساده باشید

گوشی اندروید، مجموعه‌ای پیچیده، هوشمند و نوآورانه است که مجهز به ابزارها و گزینه‌های است که شاید حتی از وجود یا عدم وجود آنها هیچ خبری نداشته باشید و به همین خاطر انجام تست‌های عیب یابی گوشی برای اندروید شما با هدف داشتن تجربه کاربری بهینه به شدت حیاتی است.

ممکن است انواع اپلیکیشن‌ها برای تست‌های عیب یابی گوشی وجود داشته باشد ولی شما باید به دنبال برنامه‌ای باشید که استفاده از آن آسان باشد. کار کلی این اپلیکیشن‌ها بررسی هزاران مسئله مرتبط با اندروید مانند سرعت، قابلیت اتصال، دوربین، سنسورها، پیکسل‌هی مرده و عمر باتری است.
روش‌های بهتری برای تست عیب یابی اندروید هم وجود دارد که به تشخیص ویروس‌ها می‌پردازد.

عیب یابی گوشی

کدرمز باز کردن منوی مخفی عیب‌یابی گوشی

این کد ممکن است چیزی شبیه ماتریس باشد ولی در واقع یک منو عیب یابی گوشی رمزی است که در اندروید شما مخفی است. این منوی رمزی در سیستم عامل پنهان است و در بخش استاندارد منو گوشی هوشمند دیده نمی‌شود. اگر به دنبال پتانسیل کامل تست عیب یابی گوشی خود هستید، بخش تماس را باز کنید و این کد تکنسین رمزی را در آن وارد کنید:
*#*#4636#*#*
به محض اینکه آخرین ستاره را وارد کنید، اندروید به صورت کاملا خودکار حفره ماتریس را برای شما و در منو عیب یابی مخفی گوشی شما ارسال می‌کند.

قابلیتهای منوی مخفی گوشی اندروید

کد رمز عیب یابی گوشی

به محض اینکه وارد فضاهای مخفی گوشی اندروید خود شوید، می‌وانید انواع و اقسام تست‌های عیب یابی گوشی خود را انجام دهید. با ورود به این فضاها می‌توانید اطلاعات گوشی خود را بررسی کنید و همچنین می‌توانید بفهمید که کدام اپلیکیشن‌ها قاتل شارژ باتری شما هستند. این تست‌های عیب یابی نوآورانه هستند و برای کاربران با دانش متوسط نسبت به اندروید بسیار جالب خواهند بود.
در زیر به چند مورد از تست‌های عیب یابی گوشی اندروید که می‌توانید با کد تکنسین رمزی انجام می‌شود، اشاره شده است:

آمار استفاده
آمار استفاده، نگاهی کلی به نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید است. این عیب یابی گوشی به شما نشان می‌دهد که هر چند وقت یک بار یک اپلیکیشن خاص را اجرا می‌کنید و چقدر از آن استفاده می‌کنید. ممکن است با اپلیکیشن‌هایی آشنا شوید که اصلا نمی‌دانستید از آنها استفاده می‌کنید.

چگونه گوشی را عیب یابی کنیم

تاریخچه باتری

این منو مخفی اندروید می‌تواند یک بررسی کلی از تاریخچه باتری گوشی به شما بدهد. این عیب یابی گوشی در صورتی کامل‌ می‌شود که شما بخواهید عمر باری خود را بهینه سازی کنید. شما قادر خواهید بود که استفاده از CPU، شبکه‌ها، GPS، سنسورها و آنچه که منجر به افت سریع‌تر باتری شما می‌شود را ببینید.

اطلاعات گوشی اندروید

ممکن است تصور کنید که این اطلاعات برای گوشی شما اهمیت چندانی ندارد ولی باید بدانید که گوشی شما حاوی مقدار زیادی اطلاعات مفید است. عیب یابی گوشی برای دسترسی به اطلاعات اندروید به شما اجازه می‌دهد که با تمایل بیشتری این تست‌ها را انجام دهید و بل از آنکه گوشیتان دچار مشکل شود، زودتر متوجه شوید.
کسب اطلاعات از گوشی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید برای رسیدن به بهترین کارایی مد نظر قرار گیرد و درعصردیجیتال، داشتن گوشی که مشکل داشته باشد، روند کاری شما را مختل می‌‌کند و ممکن است حتی استرس بگیرید. گوشی اندروید خود را امروز بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که گوشی شما کارایی خوبی دارد و تجربه کاربری در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا