عضو هیات رییسه‌ کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در مقطعی برای عبور از مشکلاتی که تلگرام ایجاد کرده بود، هاتگرام و تلگرام طلایی را راه اندازی کردند، که این پوسته‌های تلگرام، مشکل ما را حل نخواهند کرد و باید از این شرایط عبور کنیم. حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در ارائه‌ی دیدگاهش پیرامون […]

عضو هیات رییسه‌ کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در مقطعی برای عبور از مشکلاتی که تلگرام ایجاد کرده بود، هاتگرام و تلگرام طلایی را راه اندازی کردند، که این پوسته‌های تلگرام، مشکل ما را حل نخواهند کرد و باید از این شرایط عبور کنیم.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در ارائه‌ی دیدگاهش پیرامون پیام رسان تلگرام، گفت: امنیت یکی از مقوله‌های بسیار مهم در تمام کشورهاست، با تلگرام امنیت کشور به خطر می‌افتاد و این یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار کرد: نکته‌ی مهم دیگر این است که بتوانیم با پیام رسان‌های داخلی مانع خروج اطلاعات از کشور شویم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: نکته‌ی دیگر این است که باید به ذائقه‌ی مردم توجه کنیم و بر اساس این ذائقه، طراحی درستی صورت گیرد.

وی، افزود: جلسات متعددی در کمیسیون صنایع برگزار شد و همچنین جلسات محرمانه‌ی برخی دست‌اندرکاران با مدیران تلگرام برگزار شد که آنها هم حاضر نشدند سرورها را به داخل کشور بیاورند تا اطلاعات ما به خارج از کشور درز پیدا نکند که امری طبیعی است.

حسینی کیا، تصریح کرد: در مقطعی برای عبور از موارد پیش آمده در تلگرام، هاتگرام و تلگرام طلایی را راه اندازی کردند. این پوسته‌های تلگرام، مشکل ما را حل نخواهند کرد و باید از این شرایط عبور کنیم.

عضو هیات رییسه‌ کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: باید پیام رسان‌های داخلی خودمان را 100 درصد فعال کنیم و پس از این فعالسازی ممکن است شرایط نرمال تلگرام را نداشته باشیم که طبیعی هم هست و با ارتقای کیفیت، می‌توانیم به روزرسانی جهانی کنیم.

  • منبع خبر : سیتنا