مقام معظم رهبری سال‌هاست که دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب‌های فضای مجازی را گوشزد می‌کنند. مقام معظم رهبری چندین سال است که در گفتمان های خود هوشیاری در فضای مجازی را مطالبه کرده اند. پیدایش فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را چنان برجسته کرده که استمرار و تکامل انقلاب اسلامی منوط […]

مقام معظم رهبری سال‌هاست که دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب‌های فضای مجازی را گوشزد می‌کنند.

مقام معظم رهبری چندین سال است که در گفتمان های خود هوشیاری در فضای مجازی را مطالبه کرده اند. پیدایش فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب را چنان برجسته کرده که استمرار و تکامل انقلاب اسلامی منوط به توجه خاص و جدی و سرمایه‌گذاری نظام در این زمینه است. این یکی از جهاتی است که حوزه‌ی فضای مجازی را در نظر رهبری معظم به اندازه‌ی خود انقلاب اسلامی پراهمیت کرده است.

به فرموده رهبر انقلاب، فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

رهبر انقلاب فرمودند:

” دستگاههای مختلفی در فضای مجازی حضور دارند اما حضور در این فضا باید یک حضور #جریان‌ساز باشد، ضمن اینکه بهترین راه #شناسایی و #ارتباط با گروههای مؤثر فرهنگی و یافتن سؤالها و سرنخ‌های فکری آنان، استفاده از #فضای_مجازی است.”

در ادامه تصویری از برجسته ترین سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

اهمیت فضای مجازی در کلام رهبر انقلاب+عکس

انتهای پیام/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان