حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های بسیاری از معضلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی که امروز دامن‌گیر جامعه هستند مسائل فرهنگی است و باید به این مسائل به صورت جدی‌تر پرداخته شود. وی با ارزیابی نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: شاید بهتر بود کاندیداها در نقطه نظراتی […]

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های بسیاری از معضلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی که امروز دامن‌گیر جامعه هستند مسائل فرهنگی است و باید به این مسائل به صورت جدی‌تر پرداخته شود.

وی با ارزیابی نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: شاید بهتر بود کاندیداها در نقطه نظراتی که برای معرفی خود ارائه می‌دادند مسائل فرهنگی را نیز مد نظر قرار داده و بدون تعارف بسیاری از شرایط و مسائل حوزه فرهنگی هم در مناظره‌ها مطرح  می‌شد تا زمینه برای انتخاب صحیح مردم فراهم می‌شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مردم باید کسی را که در معرض انتخاب قرار دارد را بشناسند و در این زمینه به جمع‌بندی برسند، گفت: حضور کاندیداها در صدا و سیما بسیار مؤثر است زیرا سبب آشنایی مردم با نامزدها می‌شود.

پژمان‌فر عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کنونی ما فضای مجازی است که متأسفانه مدیریت نشده و چالش‌های زیادی دارد که سبب ایجاد ذهنیت نامناسب برای مردم شده و تهمت‌ها، دروغ‌ها و ارائه گزارش‌های غیرواقعی را در این شبکه‌ها شاهد هستیم.

وی ابراز کرد: مشکلات فضای مجازی به عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات برمی‌گردد که وقتی این شبکه را نداشته باشیم یعنی مدیریت در فضای مجازی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم