پزشکان و روان پزشکان طرفدار قطع شدن انسان ها از فضای مجازی و وصل شدن آنها به دنیای واقعی زیادتر می شوند. حتی برایان اکتون یکی از بنیان گذاران پیغام رسان واتس آپ نیز به موج معترضان پیوسته است. این روزها رسوایی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر در انتشار اطلاعات خصوصی افراد […]

پزشکان و روان پزشکان طرفدار قطع شدن انسان ها از فضای مجازی و وصل شدن آنها به دنیای واقعی زیادتر می شوند. حتی برایان اکتون یکی از بنیان گذاران پیغام رسان واتس آپ نیز به موج معترضان پیوسته است.

این روزها رسوایی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر در انتشار اطلاعات خصوصی افراد وقرار دادن آنها در اختیار شرکت های تجاری ماجرای روز رسانه های جهان است. بسیاری از فیس بوکی در حال خروج از این شبکه و آن دسته از غیرفیس بوکی ها نیز به جمع معترضان می پیوندند.

هر روز گزارش های مربوط به بالا رفتن میزان افسردگی به خاطر شبکه های اجتماعی و اینترنت در روزنامه ها و جراید منتشر می شود. پزشکان و روان پزشکان طرفدار قطع شدن انسان ها از فضای مجازی و وصل شدن آنها به دنیای واقعی زیادتر می شوند.

وقتی حتی برایان اکتون یکی از بنیان گذاران پیغام رسان واتس آپ نیز به موج معترضان به فیس بوک می پیوندد معلوم است که بحران جدی است. حالا در این میان سایت اطلاع رسانی تکنولوژی سی نت راه های خروج از اینترنت را به صورت کاربردی توضیح داده است که ترجمه آن را به صورت تیتروار در زیر ملاحظه می کنید:

1-حذف یا غیرفعال کردن اکانت خود روی سایت‌های خرید آنلاین و سرویس‌های تحت وب

2- حذف خود از سایت‌های گردآورنده دیتا مانند whitepages، Peoplefinder و … که اطلاعات کاربران را جمع کرده و به شرکتهای تبلیغاتی می فروشند.

3-حذف مستقیم خود از وب سایت‌ها، فوروم‌های قدیمی و هرگونه پستی که قبلا در این گونه سایت‌ها قرار داده‌اید.

4-پاک کردن اطلاعات شخصی مانند شماره تامین اجتماعی، اطلاعات بانکی و یا درخواست رسمی از گوگل برای حذف اطلاعات درباره شما از طریق این لینک.

5-حذف نتایج جستجوی قدیمی از روی مرورگرها

6-حذف آدرس ایمیل

  • منبع خبر : شبستان