حمایت قانونی از پیام رسانهای بومی و کسب و کارهای نوپا در دستور کار

  پرینت
حمایت قانونی از پیام رسانهای بومی و کسب و کارهای نوپا در دستور کار
شناسه خبر : 3684 | تاریخ انتشار : 04 اسفند 1397 - 13:15 |

جواد جاویدنیا معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: حمایت قانونی از فعالیت پیام رسانهای بومی و کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات در دستور کار قرار دارد. به نقل از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، دکتر جواد جاویدنیا در بازدید از پیام رسان بله با تاکید بر روند رو به رشد […]

جواد جاویدنیا معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: حمایت قانونی از فعالیت پیام رسانهای بومی و کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات در دستور کار قرار دارد.

به نقل از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، دکتر جواد جاویدنیا در بازدید از پیام رسان بله با تاکید بر روند رو به رشد فعالیت پیام رسانهای بومی در کشور، بر لزوم حمایت از پیام رسان های داخلی و لزوم تقویت این صنعت مهم، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پیام رسان بومی بله دارای امکانات و خدمات مناسب و روبه توسعه است که می تواند با پیام رسانهای مشابه خارجی رقابت کند، گفت: با توجه به دانش فنی و قابلیت های ایجاد شده در این نرم افزار ایرانی، به نظر می رسد نظم مدیریتی و جوانان دلسوز و با دانش در این مجموعه از عوامل پیشرفت این پیام رسان است.

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف فعالیت پیام رسان بله، آینده بسیار روشنی را برای این پیام رسان متصور شد و افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی کشور، حمایت از  پیام رسان های داخلی یکی از تکالیف حکومتی محسوب می شود و معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور نیز نسبت به حمایت قانونی از این پیام رسانهای بومی و کسب و کارهای نوپای حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات برای رفع مشکلات موجود تلاش میکند.

  • منبع خبر : برنا
برچسب ها
نوشته های مشابه
فراخوان هفتمین همایش فضای مجازی پاک
فضای فرهنگ و فکر و اندیشه، فضای حقیقت است
باز خوانی سیاست‌های کلی «شبکه‌های اطلاع‌رسانی رایانه‌ای» ابلاغی مقام معظم رهبری
حفاظت از مرزهای فضای مجازی باید مانند مرزهای جغرافیایی صورت گیرد
در آمد فروش بازی‌های رایانه‌ای با نفت برابر خواهد بود
مهافمپ۹۱ | بانوان فعال در حوزه فضای مجازی با حضور سرکار خانم دکتر فاطمه عروجی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.