مدیر پیام‌رسان گپ با انتشار هشتگ #کاسه_داغتر_از_آش از اقدام اخیر شرکت اپل انتقاد کرد و اعلام کرد که در تلاش هست تا نسخه جدید این پیام‌رسان را در دسترس قرار دهد. به تازگی شرکت اپل سازنده تلفن‌های هوشمند آمریکایی دسترسی کاربران به برخی نرم‌افزارهای ایرانی را مسدود کرده است. شرکت اپل سازنده تلفن‌های هوشمند Iphone […]

مدیر پیام‌رسان گپ با انتشار هشتگ #کاسه_داغتر_از_آش از اقدام اخیر شرکت اپل انتقاد کرد و اعلام کرد که در تلاش هست تا نسخه جدید این پیام‌رسان را در دسترس قرار دهد.

به تازگی شرکت اپل سازنده تلفن‌های هوشمند آمریکایی دسترسی کاربران به برخی نرم‌افزارهای ایرانی را مسدود کرده است. شرکت اپل سازنده تلفن‌های هوشمند Iphone و سیستم عامل IOS تصمیم گرفته است دسترسی کاربران خود به نرم افزارهای مالی و خدماتی ایرانی را مسدود کند. در حال حاضر شرکت‌های ایرانی توسعه دهنده نرم افزار به کاربران IOS پیشنهاد دادند تا زمان رفع این مشکل از نسخه تحت وب این نرم‌افزارها استفاده کنند. این شرکت‌ها با ارسال پیامک‌هایی به کاربران خود ضمن اعلام عدم امکان دسترسی به این نرم‌افزارها از طریق سیستم عامل IOS تاکید کردند که در تلاش هستند این مشکل رفع شود.

به دنبال این اقدام انحصارطلبانه مهدی انجیدنی مدیر پیام‌رسان گپ با انتشار پستی توییتری همراه با  تصویری از یک نامه به زبان انگلیسی اعلام کرد این پیام‌رسان پیش از این تاییدیه‌ای را از وزارت خزانه‌داری آمریکا دریافت کرده است. او در ادامه این اقدام اخیر اپل را کاسه داغ‌تر از آش شدن این شرکت خواند و اعلام کرد که در تلاش هستند تا نسخه جایگزین این پیام‌رسان را به زودی منتشر کنند.

انجیدنی در توییتر نوشت:

«ما برای انتشار #پیام_رسان_گپ از وزارت خزانه‌دارای آمریکا تاییدیه گرفته‌ایم و حالا اپل #کاسه_داغتر_از_آش شده و بدون هیچ دلیل منطقی دسترسی کاربران به #گپ را مسدود کرده است. در حال انتشار نسخه جایگزین از مسیری دیگر هستیم.»

انجیدنی: اپل کاسه داغ‌تر از آش شده است

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان