اسنپ (snap) مدتهاست که به داشتن برنامه‌های سری معروف بوده است. حتی پس از سهامی عام شدن آن در سال ۲۰۱۷، ایوان اشپیگل مدیرعامل این شرکت اطلاعرسانی علنی چندانی درباره این شرکت نکرده و این کار را به زمان ارائه گزارشهای سه‌ماهه درآمدها واگذار می‌کند. ولی این وضعیت ممکن است در حال تغییر باشد. این […]

اسنپ (snap) مدتهاست که به داشتن برنامه‌های سری معروف بوده است. حتی پس از سهامی عام شدن آن در سال ۲۰۱۷، ایوان اشپیگل مدیرعامل این شرکت اطلاعرسانی علنی چندانی درباره این شرکت نکرده و این کار را به زمان ارائه گزارشهای سه‌ماهه درآمدها واگذار می‌کند. ولی این وضعیت ممکن است در حال تغییر باشد.

این هفته این کمپانی میزبان اولین رویداد عمومی بزرگ تاریخ خودش بود: «اجلاس شرکا» که به مدت یک روز برگزار شد و در آن این شرکت چند قابلیت جدید را با هدف تبدیل نمودن این اپ پیام‌رسان به پلتفرمی گسترده‌تر معرفی کرد.

اسنپ چت ارائه قابلیت‌های جدید دوربین، یک پلتفرم برای گیمینگ، ابزارهای جدید برای توسعه‌دهندگان، و مجموعه جدیدی از نمایشهای اصلی را اعلام کرد.

ولی یکی از جالب توجه‌ترین خبرها را می‌توانید با خواندن اخبار در سایت این شرکت بیابید. اسنپ بی سر و صدا عموم را با برنامه‌هایش برای رقابت سنگین با فیسبوک اعلام کرد.

اول، اسنپ یک استراتژی مفصل را برای ترغیب کاربران به صرف زمان بیشتر در این اپ به اجرا در آورد. دوم، این کمپانی قصد دارد تا رویتپذیری اسنپ را در جاهای دیگر افزایش دهد، هدفی که از طریق مشارکت با اپهایی مانند Tinder  و Houseparty برای اشتراکگذاری محتوا قرار است محقق شود. نهایتا، اسنپ عرضه یک شبکه جدید تبلیغاتی را اعلام کرد که درون اپهای شرکتهای دیگر ظاهر خواهد شد – و نهایتا به آگهی‌دهندگان برای دسترسی یافتن به مخاطبانی بسیار دورتر از اپ اسنپت کمک خواهد کرد.

بدیهیترین نتیجه‌گیری از این اخبار این است که این شرکت می‌خواهد تا مخاطبان نوجوان فعلیش که بسیار به آن سرگرم هستند را دو برابر کند تا زمان و توجه بیشتری را به این اپ معطوف کنند. اسنپ، با نمایشهای اصلیش (مانند نمایشنامه نوجوان‌پسند Two Sides) و یک پلتفرم جدید گیمینگ که Zynga را شامل می‌شود، مشخصا قصد جلب توجه به کاربران جوانتر را دارد.

این شرکت فاش ساخته است که به ۷۵ درصد از ۱۳ تا ۳۴ ساله‎‌ها و ۹۰ درصد از ۱۳ تا ۲۴ ساله‌های آمریکایی دسترسی دارد، که این رقم، به ادعای اشپیگل، بیش از میزان دسترسی فیسبوک یا اینستاگرام به دسته از کاربران است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایتنا