مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) یک اینفوگرافی منتشر کرده که نشان می‌دهد یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹ چه می‌گذرد. این اینفوگرافی ضمن بررسی مواردی همچون تعداد کاربران آنلاین شبکه‌های اجتماعی در هر دقیقه، نشان می‌دهد یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹ چه می‌گذرد. بر اساس این اینفوگرافی طی یک دقیقه در سال […]

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) یک اینفوگرافی منتشر کرده که نشان می‌دهد یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹ چه می‌گذرد.

این اینفوگرافی ضمن بررسی مواردی همچون تعداد کاربران آنلاین شبکه‌های اجتماعی در هر دقیقه، نشان می‌دهد یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹ چه می‌گذرد.

بر اساس این اینفوگرافی طی یک دقیقه در سال ۲۰۱۹ یک میلیون کاربر وارد شبکه اجتماعی فیسبوک می‌شوند، ۴.۵ میلیون ویدئو در یوتیوب تماشا می‌شود و ۳.۸ میلیون درخواست سرچ در گوگل وجود دارد.

همچنین بر اساس این اینفوگرافی در هر دقیقه در سال ۲۰۱۹، ۸۷ هزار و ۵۰۰ میلیون نفر در توئیتر توئیتی را به اشتراک می‌گذارند و ۴۶ هزار و ۲۰۰ پست جدید نیز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

این اینفوگرافی همچنین نشان می‌دهد در هر دقیقه ۱۸۸ میلیون ایمیل و ۴۱.۶ میلیون پیام نیز در پیام‌رسان واتس‌اپ فرستاده می‌شود. این در حالی است که در هر دقیقه در اینترنت ۳۹۰ هزار و ۳۰ اپلیکیشین در پلی استور دانلود شده، ۴.۸ میلیون گیف ساخته می‌شود و ۹۹۶ هزار و ۹۵۶ دلار نیز به صورت آنلاین خرج می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا