اقدام خصمانه اینستاگرام علیه سرداران سپاه با واکنش‌های منفی مواجه شده تا حدی که برخی رسانه‌ها از ضرورت ایجاد شبکه‌ای بومی و جایگزین برای اینستاگرام گفته‌اند. برترین‌ها: اقدام خصمانه اینستاگرام علیه سرداران سپاه با واکنش‌های منفی مواجه شده تا حدی که برخی رسانه‌ها از ضرورت ایجاد شبکه‌ای بومی و جایگزین برای اینستاگرام گفته‌اند. روزنامه کیهان […]

اقدام خصمانه اینستاگرام علیه سرداران سپاه با واکنش‌های منفی مواجه شده تا حدی که برخی رسانه‌ها از ضرورت ایجاد شبکه‌ای بومی و جایگزین برای اینستاگرام گفته‌اند.

برترین‌ها: اقدام خصمانه اینستاگرام علیه سرداران سپاه با واکنش‌های منفی مواجه شده تا حدی که برخی رسانه‌ها از ضرورت ایجاد شبکه‌ای بومی و جایگزین برای اینستاگرام گفته‌اند.

روزنامه کیهان در این باره نوشت: اغلب شبکه‌های اجتماعی منسوب به آمریکا و غرب با وجود ژست آزادی و تحمل، بارها به رفتار ایدئولوژیک و تعصب‌آمیز و خصمانه مبادرت کرده‌اند که هویت واقعی این شبکه‌های کاملاً دارای نقاب اجتماعی را نشان می‌دهد و ضرورت تحمل راه‌اندازی شبکه‌های امن ملی را مجدداً گوشزد می‌کند.

روزنامه صبح نو هم به اقدام اخیر اینستاگرام علیه سپاه اینچنین واکنش نشان داد: تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه ایران، هرچند که صدماتی به پیکره اقتصادی کشور و معیشت مردم وارد می‌کند؛ اما نکات مثبتی نیز دارد. یکی از آن نکات، آشکار شدن بیش‌ازپیش رویکرد رسانه‌های مدعی آزادی بیان و مستقل بودن است.

کارشان به جایی رسیده که از یک پست ساده در اینستاگرام و احتمالاً به‌زودی توییتر هراس دارند. مگر سپاه چه پیامی برای مردم ایران و فراتر از آن دارد که چنین هراسان شده‌اید؟ به نظر می‌رسد با توجه به مخاطب ۳۰میلیونی فارس زبان در این شبکه مدیران باید اقدامی جدی در جهت ایجاد بستری بومی برای فعالیت کاربران ایرانی داشته باشند.

روز گذشته هم حسین الله‌کرم، فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از مسدود شدن حساب کاربری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در اینستاگرام به خبرگزاری «موج» گفت: وقت فیلتر اینستاگرام فرا رسیده است.

  • منبع خبر : برترین ها