عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری فرماندهان سپاه در اینستاگرام اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون امنیت ملی بررسی و نظر خود را به شورای عالی امنیت ملی درباره نحوه واکنش مناسب به اینستاگرام ارائه خواهیم داد. هاجر چنارانی اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته مشاهده کردیم […]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری فرماندهان سپاه در اینستاگرام اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون امنیت ملی بررسی و نظر خود را به شورای عالی امنیت ملی درباره نحوه واکنش مناسب به اینستاگرام ارائه خواهیم داد.

هاجر چنارانی اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته مشاهده کردیم که مدیران اینستاگرام در راستای سیاست های خصمانه دولت ترامپ علیه ملت ایران و قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، اقدام به مسدود کردن صفحه فرماندهان سپاه از جمله سردار سلیمانی، سردار باقری و صفحات مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: به طور قطع ایران باید در این زمینه واکنش جدی و قاطع داشته باشد. همانطور که در مجلس طرح اقدام متقابل ایران در برابر توطئه آمریکا علیه سپاه را مطرح کردیم، در این زمینه نیز اقدام مشابهی باید انجام دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: البته تصمیم گیری نهایی در این زمینه بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی است. به همین دلیل روز دوشنبه هفته آینده موضوع رفتارهای اینستاگرام در جلسه کمیسیون امنیت ملی مطرح و نظر نهایی کمیسیون برای اقدام متقابل به شورای عالی امنیت ملی ارائه خواهد شد.

چنارانی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال فیلتر شدن اینستاگرام وجود دارد؟ گفت: باید اقدامی قاطع انجام دهیم. اما نحوه آن نیاز به بررسی در مراکز ارشد نظام از جمله شورای عالی امنیت ملی دارد و کمیسیون امنیت ملی به طور قطع نظر خود را در این زمینه به شورای فوق ارائه خواهد داد.

  • منبع خبر : خبرگزاری موج