پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۷ (زمستان ۱۳۹۷) منتشر کرد که این آمار نشان دهنده پیشرفت چشمگیر این پیام‌رسان نسبت به گذشته است. «بله» یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد، به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیام‌رسان «بله» […]

پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۷ (زمستان ۱۳۹۷) منتشر کرد که این آمار نشان دهنده پیشرفت چشمگیر این پیام‌رسان نسبت به گذشته است.

«بله» یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد، به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیام‌رسان «بله» در این مدت توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص در ماه‌های اخیر رشد رجوع مردم به این پیام‌رسان سرعت بیشتری گرفته است.

پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه پایانی سال ۱۳۹۷ (زمستان ۱۳۹۷) منتشر کرده است که نشان می‌دهد این پیام‌رسان در فصل زمستان دارای روندی صعودی بوده و رکورد‌های فصل گذشته را جا‌به‌جا کرده است.

در اینفوگرافی منتشر شده توسط بله، آمار عملکرد این پیام‌رسان در فصل زمستان اعلام شده است. طبق این آمار پیام‌رسان بله پیشرفت خوبی نسبت به فصل گذشته داشته است.

تعداد کاربران این پیام‌رسان به ۳/۱۰۰/۰۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است. همان‌طور که می‌دانید بله دارای قابلیتی است که به کاربر اجازه انجام امور بانکی مانند انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و موارد دیگر را می‌دهد. در اینفوگرافی مذکور، آمار اعلام شده نشان می‌دهد که این قابلیت نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. تراکنش موفق کارت‌به‌کارت با رشد ۲۶ درصدی روبه‌رو شده، یعنی ۹.۴ میلیون تراکنش موفق کارت‌به‌کارت صورت گرفته است. این پیام‌رسان بومی در بخش تراکنش مالی نیز افزایش ۳۷ درصدی داشته و حدود ۱۷ میلیون تراکنش انجام شده است.

در بخش مالی پیام‌رسان بله، شاهد پیشرفت‌های دیگری نیز هستیم؛ افزایش ۷۷ درصدی مبلغ انتقال‌داده شده توسط بله، یکی دیگر از نشانه‌های افزایش کاربران فعال این پیام‌رسان است. مبلغی که توسط کاربران این پیام‌رسان انتقال داده شده، چیزی در حدود ۳۹۰۰ میلیارد تومان است.

روزانه مبلغ ۶۳ میلیارد تومان از طریق بله جا‌به‌جا می‌شود و تعداد تراکنش‌های کاربران بله در فصل زمستان، ارقام بسیار بالایی را نشان می‌دهد. کاربران حتی برای پرداخت قبض هم به بله روی آورده‌اند و هزاران مورد پرداخت قبض در فصل گذشته از طریق پیام رسان بله انجام گرفته است.

از بحث پیشرفت چشمگیر قابلیت بانکی این پیام‌رسان که بگذریم با پیشرفت بسیار خوب آمار کانال‌ها و گروه‌ها مواجه می‌شویم؛ کانال‌های بله به عدد ۳۲۲ هزار رسیدند و گروه‌های بله نیز ۱۲ درصد افزایش پیدا کردند.

در ادامه اینفوگرافی منتتشر شده توسط بله را مشاهده می‌کنید.

روزانه ۹۴ هزار کارت‌به‌کارت و ۶۳ میلیارد تومان انتقال پول در بله انجام می‌شود/ رشد ۱۲ درصدی تعداد گروه‌ها در پیام‌رسان بله

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان