عضو شورای عالی فضای مجازی با انتشار پستی، به حذف خودکار هاتگرام و تلگرام طلایی از گوشی کاربران توسط گوگل واکنش نشان داد. سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی با انتشار مطلبی در توئیتر خود به حذف هاتگرام و تلگرام طلایی از گوشی کاربران توسط گوگل واکنش نشان داد. گفتنی […]

عضو شورای عالی فضای مجازی با انتشار پستی، به حذف خودکار هاتگرام و تلگرام طلایی از گوشی کاربران توسط گوگل واکنش نشان داد.

سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی با انتشار مطلبی در توئیتر خود به حذف هاتگرام و تلگرام طلایی از گوشی کاربران توسط گوگل واکنش نشان داد.

گفتنی است؛ طی دو روز اخیر کاربران تلگرام طلایی و هاتگرام در گوشی‌های خود هشدارهایی از سوی گوگل مبنی بر جاسوسی بودن آنها دریافت کردند و روز گذشته گوگل این دو اپلیکیشن را به صورت خودکار از روی گوشی کاربران حذف کرده است.

ضرغامی در توییتر نوشت:

«مدیریت تلگرام می‌توانست یک سال پیش پوسته‌ها را حذف کند، ولی نکرد! چون قرار بود پیام رسان‌های نوپا و پرانگیزه، در آغاز کار منفعل و ناامید شوند. حالا که خیالشان از تداوم “بلاهت ها” (خوشبینانه) راحت شد، از طریق گوگل اپلیکیشن‌های پوسته‌ها را از روی گوشی‌ها حذف کردند! به همین سادگی!!»

واکنش ضرغامی به حذف پیام رسان‌های ایرانی از گوشی کاربران

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان