امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی و رییس اولین همایش رسانه‌های نوین و شکل دهی نهاد‌های اجتماعی در این مراسم گفت: اهمیت اقتصاد در شرایط کنونی موجب شد موضوع اول این همایش مباحث اقتصادی باشد. وی افزود: بهره مندی و بهره برداری علمی از این همایش اولویت اول ماست. همچنین پروفسور علی اکبر […]

امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی و رییس اولین همایش رسانه‌های نوین و شکل دهی نهاد‌های اجتماعی در این مراسم گفت: اهمیت اقتصاد در شرایط کنونی موجب شد موضوع اول این همایش مباحث اقتصادی باشد.

وی افزود: بهره مندی و بهره برداری علمی از این همایش اولویت اول ماست.

همچنین پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر علم رسانه ایران و دبیر علمی اولین همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی در این همایش گفت: تکنولوژی های نوین ما را از وابستگی به زمین رها می کند؛ خانواده دگرگون شده و اقتصاد متحول میشود.

فرهنگی بیان داشت :در اقتصاد با شکل دهی رسانه ها از حالت خود مصرف به مبادله اقتصاد پا از قلمرو مرزها فراتر خواهد گذاشت .

وی با اشاره به اینکه بحث ما در این همایش تاثیری است که رسانه های نوین بر روی اقتصاد می گذارند گفت:نکته مهم این است که رسانه های نوین چطور می توانند فرآیند صادرات را برای ما تسهیل کنند.

وی بیان داشت :رسانه های نوین شکل منابع انسانی را تغییر و توانمند سازی می کند و اخلاق گرایی رسانه ها نقش برجسته ای در عدالت منابع انسانی ایجاد میکند

  • منبع خبر : خبرنگاران جوان