دادستان کل کشور با بیان اینکه از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شود، گفت: در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از قطعی شدن تصمیمات در قوه قضائیه، اصلاحات انجام شود. حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر […]

دادستان کل کشور با بیان اینکه از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شود، گفت: در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از قطعی شدن تصمیمات در قوه قضائیه، اصلاحات انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران در جمع خبرنگاران درباره مدیریت فضای مجازی گفت: ما از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه نمی‌تواند شاهد استمرار این شرایط باشد. در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از اینکه تصمیمات در قوه قضائیه قطعی شود، اصلاحات انجام شود.

وی تاکید کرد: اگر اصلاحات انجام نشود ما بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم و برخورد خواهیم کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا