کسب و کارها و صاحبان مشاغل مختلف برای جذب مشتریان جدید از روش های مختلفی استفاده می کنند و سه پنجم آنها شبکه های اجتماعی را بهترین مجرا برای این کار می دانند. از هر پنج کسب و کار فعال در دنیا سه کسب و کار بر روی استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به […]

کسب و کارها و صاحبان مشاغل مختلف برای جذب مشتریان جدید از روش های مختلفی استفاده می کنند و سه پنجم آنها شبکه های اجتماعی را بهترین مجرا برای این کار می دانند.

از هر پنج کسب و کار فعال در دنیا سه کسب و کار بر روی استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به منظور جذب مشتریان جدید حساب ویژه ای باز کرده اند.

البته استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر برای جذب مشتریان عادی و محلی کاربرد دارد و جذب مشتریانی در قالب شرکت های بزرگ تجاری چندان متکی به کاربرد شبکه های اجتماعی نیست.

یافته های موسسه تحقیقاتی Walker Sands حاکی است ۹۸ درصد شرکت ها معتقدند تهیه محتوایی مناسب به منظور جذب مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. از جمله مهم ترین اهداف تولید محتوا می توان به افزایش فروش یا جلب نظر مشتریان (۲۹ درصد)، ایجاد رابطه با مشتریان جدید (۱۹ درصد) و افزایش آگاهی در مورد برند (۱۸ درصد) اشاره کرد.

بر همین اساس، از هر چهار شرکت تجاری سه شرکت قصد دارند محتوای بیشتری را در شبکه های اجتماعی تولید کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و ۶۳ درصد هم حضور در شبکه های اجتماعی را مهم ترین استراتژی خود برای جلب مشتری عنوان کرده اند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس