به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون شهرستان اهر، با تاکید بر اینکه فتنه 88 با جنگ نرم پیش آمد ولی دشمن نتوانست تحمل کند و کودتای نرم را به عملیات خیابانی تبدیل کرد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که فتنه خط قرمز ماست […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون شهرستان اهر، با تاکید بر اینکه فتنه 88 با جنگ نرم پیش آمد ولی دشمن نتوانست تحمل کند و کودتای نرم را به عملیات خیابانی تبدیل کرد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که فتنه خط قرمز ماست و باید دولت به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری واژه نفوذ را مطرح کردند و فرموده‌اند که دشمن درصدد نفوذ است و نفوذ یعنی وزیر آمریکا که گفت باید در ایران تغییر از درون صورت گیرد، ادامه داد: تغییر از درون یعنی تهی‌کردن جوانان از اعتقادات؛ از همین حیث باید در مقابل دشمنان اعتقاد جوانان را تقویت کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تهدیدات فضای مجازی بسیار خطرناک‌تر از جنگ سخت است، تصریح کرد: فضای مجازی از دست ایجادکنندگانش هم خارج شده است. سست‌کردن مبانی اعتقادی یکی از محورهای نفوذ دشمن است، متلاشی‌کردن مبانی اخلاقی و بردن حیا از جامعه از دیگر راه‌های دشمن برای تغییر از درون در ایران است.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه نفوذ یعنی اندیشه «ما نمی‌توانیم» در کشور ترویج شود، ادامه داد: این رویکرد اگر روی اندیشه تصمیم‌گیرندگان بنشیند نابود می‌شویم، چراکه یکی از راه‌های نفوذ بزک‌کردن دشمن است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های براندازی نظام، گاهی با اقدامات سخت و گاهی با اقدامات نرم است، ابراز داشت: وظیفه ما نشر دین است، ما باید همیشه مطیع ولایت باشیم چرا که خداوند بر ملت ایران نعمتی همچون مقام معظم رهبری را ارزانی داشته و در این صورت است که می‌توانیم در برابر تهدیدات سخت و نرم دشمنان ایستادگی کرده و پیروز شویم.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه برخورد سخت و نرم با دشمن تنها با تبعیت از ولایت فقیه انجام می‌گیرد، افزود: هر کسی که از ولایت تبعیت کند، دوست ماست و اگر کسی خلاف آن عمل کند، خائن است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: شرایط کنونی کشور حساس است و نه بحرانی، عده‌ای سعی دارند وضعیت و شرایط کشور را به‌نحوی القا کنند که انگار خبری است و باید گفت که هیچ خبری نیست آن چه مهم است این بود که دشمن از موفقیت‌های پی در پی ایران نگران است.