پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در بهار ۹۸ این پیامرسان را منتشر کرده است. «بله» یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد، به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیام‌رسان «بله» در این مدت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص در […]

پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در بهار ۹۸ این پیامرسان را منتشر کرده است.

«بله» یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد، به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیام‌رسان «بله» در این مدت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص در ماه‌های اخیر رشد رجوع مردم به این پیام‌رسان سرعت بیشتری گرفته است.

پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه گذشته (بهار ۹۸) منتشر کرد. در اینفوگرافی منتشرشده توسط بله، آمار عملکرد این پیام‌رسان در فصل بهار اعلام شده است.

پیامرسان «بله» یکی از پیام‌رسان‌های بومی است که در مدت زمانی کوتاه به دلیل امکانات منحصر به فرد خود کاربران زیادی را جلب کرده است. این پیامرسان با اتکا به توانایی مهندسان داخلی کشور، توانسته است به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت دست یابد.

تعداد  کل کاربران  این پیام‌رسان به ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار  کاربر افزایش پیدا کرده است. همان‌طور که می‌دانید بله دارای قابلیتی است که به کاربر اجازه انجام امور بانکی مانند انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و موارد دیگر را می‌دهد. آمار اعلام شده توسط بله نشان می‌دهد این قابلیت نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. در فصل بهار، ۱۴ میلیون تراکنش مالی و ۸/۴ میلیون تراکنش‌ موفق کارت‌به‌کارت صورت گرفته، ۱۱۶ میلیون تبادل پیام و ۱/۶ میلیون خرید شارژ موفق انجام شده و ۳۵۹ هزار کانال‌ها و گروه‌ راه‌‌اندازی شده است.

در ادامه اینفوگرافی منتتشر شده توسط بله را مشاهده می‌کنید.

گزارش عملکرد بهار ۹۸ پیام‌رسان «بله»

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان