واتس اپ با هدف افزایش تعداد کاربران خود از ارائه خدمات پرداخت مالی درون برنامه ای به شهروندان هندی تا قبل از پایان سال جاری میلادی خبر داده است. واتس اپ با هدف افزایش تعداد کاربران خود از ارائه خدمات پرداخت مالی درون برنامه ای به شهروندان هندی تا قبل از پایان سال جاری میلادی […]

واتس اپ با هدف افزایش تعداد کاربران خود از ارائه خدمات پرداخت مالی درون برنامه ای به شهروندان هندی تا قبل از پایان سال جاری میلادی خبر داده است.

واتس اپ با هدف افزایش تعداد کاربران خود از ارائه خدمات پرداخت مالی درون برنامه ای به شهروندان هندی تا قبل از پایان سال جاری میلادی خبر داده است.

قرار است این خدمات به کاربرانی در دیگر کشورهای جهان نیز ارائه شود. اما در گام اول کشور هند که صدها میلیون نفر در آن از واتس اپ استفاده می کنند برای به کارگیری خدمات یادشده در نظر گرفته شده است.

انتظار می رود ارائه آزمایشی این خدمات به زودی آغاز شود. مدیران واتس اپ می گویند با راه اندازی خدمات یادشده پرداخت هزینه خرید کالا یا استفاده از خدمات به سادگی ارسال پیامک خواهد بود.

یکی از مدیران واتس اپ ارائه چنین خدماتی را برای ادغام هر چه سریع تر هند در اقتصاد دیجیتالی ضروری دانسته و افزوده که مردم نیز به استفاده از خدمات یادشده علاقه شایانی دارند.

واتس اپ پیش از این نیز برخی خدمات خاص خود را ابتدا در هند فعال کرده بود. از جمله این خدمات می توان به محدودکردن امکان فوروارد پیام ها به حداکثر ۵ کاربر اشاره کرد تا ازسواستفاده های احتمالی و انتشار سریع اخبار دروغین جلوگیری شود. خدمات یادشده نیز قبل از نهایی شدن به مدت شش ماه در هند به صورت آزمایشی ارائه شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس