فیس‌بوک مالک اینستاگرام قصد دارد تبلیغات بیشتری را در این شبکه اجتماعی به نمایش بگذارد تا بر منابع درآمدی خود بیفزاید.کاربران اینستاگرام در نقاط مختلف جهان در یک سال اخیر از افزایش تعداد آگهی‌های به نمایش درآمده در آن خبر می‌دهند و فیس‌بوک اعلام کرده که قصد دارد تعداد آنها را باز هم افزایش دهد. […]

فیس‌بوک مالک اینستاگرام قصد دارد تبلیغات بیشتری را در این شبکه اجتماعی به نمایش بگذارد تا بر منابع درآمدی خود بیفزاید.کاربران اینستاگرام در نقاط مختلف جهان در یک سال اخیر از افزایش تعداد آگهی‌های به نمایش درآمده در آن خبر می‌دهند و فیس‌بوک اعلام کرده که قصد دارد تعداد آنها را باز هم افزایش دهد.

به گزارش فمپ از مهر، قرار است روند افزایش تبلیغات اینستاگرام تا سال ۲۰۱۹ به تدریج و در نقاط مختلف جهان ادامه یابد. فیس‌بوک در دو سال اخیر بر تلاش‌های خود برای کنترل اینستاگرام افزوده و حتی برنامه‌هایی برای تغییر نام این شبکه اجتماعی دارد.

فیس‌بوک همچنین می‌خواهد درآمد خود از اینستاگرام را به میزان درآمد خود از فیس‌بوک نزدیک تر کند و از همین رو به نمایش بیشتر تبلیغات در آن روی خواهد آورد.
افزوده شدن امکان خرید درون برنامه‌ای به اینستاگرام و عرضه یک اپلیکیشن مستقل خرید از طریق اینستاگرام نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.