حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جزایی در نشست تهدید و آسیب‌ها در حوزه و روحانیت که با حضور پژوهشگران در سالن اجتماعات مرکز تخصصی مهدویت برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه فضای مجازی فرصت است، ولی باور کنیم تهدید جدی است. باید هوشیار بود، دشمن نقشه‌ها دارد و قصد دارد مسیر حوزه را به سمت فلش، فیلم و انحراف […]

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جزایی در نشست تهدید و آسیب‌ها در حوزه و روحانیت که با حضور پژوهشگران در سالن اجتماعات مرکز تخصصی مهدویت برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه فضای مجازی فرصت است، ولی باور کنیم تهدید جدی است. باید هوشیار بود، دشمن نقشه‌ها دارد و قصد دارد مسیر حوزه را به سمت فلش، فیلم و انحراف و فضای مجازی بکشاند، روحانیتی که در گذشته اخلاق و تهذیب حرف اول او بود، دشمنان امروز به دنبال این هستند تا حوزه از این مسئله فاصله بگیرد.

دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی قم عنوان کرد: شاهد آموزش رقص و استحاله فرهنگی و بی‌هویت کردن جوانان در فضای مجازی هستیم. 48 میلیون کانال سرگرمی و 11 میلیون کانال خبری برای تخریب نظام و انقلاب طراحی‌شده و فعال است.

وی افزود: بیش از 2هزار کانال با محتوای ضد ارزشی در تلگرام وجود دارد و 72 درصد جوانان بین 19 تا 20 سال از فضای مجازی و محتویات آن استفاده می‌کنند، این یعنی بی‌هویت کردن جوانان، بنابراین تهدید بسیار جدی است.