معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور نسبت به حذف پست‌های مرتبط با سردار سلیمانی واکنش نشان داد. جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور در واکنش به حذف پست‌های اینستاگرامی مرتبط با شهادت سردار سلیمانی گفت: این برای ما نوعی اشکال اساسی است که در فضای مجازی ما شرکت آمریکایی فعالیت می‌کند. وی ادامه […]

معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور نسبت به حذف پست‌های مرتبط با سردار سلیمانی واکنش نشان داد.

جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور در واکنش به حذف پست‌های اینستاگرامی مرتبط با شهادت سردار سلیمانی گفت: این برای ما نوعی اشکال اساسی است که در فضای مجازی ما شرکت آمریکایی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: کاری که قبلا نیز اینستاگرام با صفحات مسؤولان و سرداران سپاه کرد نمونه‌ای از این اشکال است که به راحتی توهین کردند.

معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور با انتقاد نسبت حذف پست‌های اینستاگرامی مرتبط با شهادت سردار سلیمانی گفت: باید با ترک نرم افزارهای صهیونیستی مشتی محکم بر دهان گزافه‌گویان داخلی و خارجی بکوبیم.

جاویدنیا افزود: اکنون که اینستاگرام صهیونیستی پستهای سردار سلیمانی را حذف می کند و یارای تحمل عشق ما را به سردار ندارد و غیرت مسؤولان فضای مجازی کشور به شعار خلاصه می شود، وقت آن شده که ۹ دی مجازی به راه بیاندازیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس