عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در شرایطی که بیگانگان از اشاعه یاد و راه سردار سلیمانی جلوگیری می کنند، باید زمینه لازم برای تقویت فضای مجازی بومی خودمان به وجود آید. نصرالله پژمان‌فر در واکنش به حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی توسط اینستاگرام، گفت: متاسفانه وضعیت ما در حوزه فضای مجازی داخلی خوب […]

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در شرایطی که بیگانگان از اشاعه یاد و راه سردار سلیمانی جلوگیری می کنند، باید زمینه لازم برای تقویت فضای مجازی بومی خودمان به وجود آید.

نصرالله پژمان‌فر در واکنش به حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی توسط اینستاگرام، گفت: متاسفانه وضعیت ما در حوزه فضای مجازی داخلی خوب نیست و در این زمینه باید مدیریت های لازم انجام شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است، افزود: در شرایطی که فضای مجازی بومی خود را تقویت نکنیم، مردم ما مجبور می شوند در فضا و بستری که مدیریتش در دست ما نیست و بیگانگان آن را اداره می کنند، احساسات خود درباره افراد محبوبی چون سردار سلیمانی را مطرح کنند در حالی که باید این فضا در کشور خودمان تقویت شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعی است دشمنان دشمنی می کنند و از اشاعه یاد و راه سردار سلیمانی جلوگیری می کنند اما در داخل کشور باید زمینه سازی لازم برای تقویت فضای مجازی بومی خودمان به وجود آید.

پژمانفر بیان کرد: متاسفانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه کوتاهی کرده و باید تمهیدات لازم را برای بهبود وضعیت کشور در حوزه فضای مجازی اتخاذ کند./

 

  • منبع خبر : خانه ملت