واتس‌اپ پس از گذشت سال‌ها به ارائه حالت تاریک بسیار نزدیک شده و در حال حاضر در برخی نسخه‌های اندروید و iOS نیز قابل اجرا است. واتس‌اپ پس از گذشت سال‌ها به ارائه حالت تاریک بسیار نزدیک شده است. بر اساس جدیدترین نسخه بتای این برنامه که در گوگل پلی منتشر شده، می‌توان تایید کرد […]

واتس‌اپ پس از گذشت سال‌ها به ارائه حالت تاریک بسیار نزدیک شده و در حال حاضر در برخی نسخه‌های اندروید و iOS نیز قابل اجرا است.

واتساپ پس از گذشت سال‌ها به ارائه حالت تاریک بسیار نزدیک شده است.

بر اساس جدیدترین نسخه بتای این برنامه که در گوگل پلی منتشر شده، می‌توان تایید کرد که تیم توسعه‌دهنده این پیام‌رسان، دارک مود (حالت تیره) را به واتساپ اضافه کرده‌اند. در سیستم عامل iOS و اندروید، حالت‌های تاریک می‌توانند صفحه منوی سفید را به مشکی تغییر دهند و حتی می‌توانند حالت تاریک را در سایر برنامه‌ها به طور خودکار فعال کنند.

گذشته از اینکه حالت تاریک از نظر زیبایی برای بعضی از افراد خوشایند‌تر است، حالت  تاریک به گونه‌ای طراحی شده که بسیار ساده‌تر است، هر نوع فشار به چشم را کاهش می‌دهد و همچنین از طریق صفحه نمایش دستگاه انرژی کمتری مصرف می‌کند.

در مورد آیفون، برخی از آزمایش‌کنندگان ادعا می‌کنند که تغییر صفحه نمایش به حالت تاریک می‌تواند به عمر باتری تا ۳۰ درصد کمک کند.

اگر کاربران آخرین نسخه بتای برنامه را از گوگل پلی دانلود کنند، (نسخه ۲.۲۰.۱۳)، می‌توانند بخش تاریک را از تنظیمات برنامه انتخاب کنند؛ کاربران نسخه ۹ اندروید نیز می‌توانند به صورت دستی این قابلیت را فعال کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس