مرتضی رحیمی، مدیرعامل پیام‌رسان سروش، سرانجام با انتشار مطلبی در فضای مجازی درباره مزایده این پیام‌رسان توضیح داد. شنیده‌ها حاکی از آن است که مزایده‌ای با عنوان ” مزایده فروش قطعی مالکیت پیام رسان سروش نوبت دوم ” در حال انجام‌گیری است که ثبت نام آن از تاریخ ۹۸.۱۲.۱۲ آغاز شد. از زمانی که این […]

مرتضی رحیمی، مدیرعامل پیام‌رسان سروش، سرانجام با انتشار مطلبی در فضای مجازی درباره مزایده این پیام‌رسان توضیح داد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مزایده‌ای با عنوان ” مزایده فروش قطعی مالکیت پیام رسان سروش نوبت دوم ” در حال انجام‌گیری است که ثبت نام آن از تاریخ ۹۸.۱۲.۱۲ آغاز شد.

از زمانی که این خبر در فضای مجازی منتشر شد با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. سرانجام مرتضی رحیمی، مدیرعامل پیام‌رسان سروش، با انتشار پستی در فضای مجازی به این مسئله واکنش نشان داد. وی در صفحه خود نوشت:

“روز‌های زیادی از آخرین پست اینجا میگذره و ما درگیر توسعه سرویس و بهبود سطح ارائه خدمات بودیم؛ به‌طوری که از مرز شش میلیارد پیام گذشتیم و طبق گزارش سامانه‌های مانیتورینگ (غیر از قطعی‌های شبکه و قطعی برق و … که خارج از کنترل ما بود)، تونستیم بیش از ۹۹.۷ درصد ساعات شبانه‌روز به کاربران خدمات ارائه کنیم. در این مدت یکی از بزرگترین پروژه‌های جابجایی تجهیزات یک سامانه سراسری با محدودیت‌های شدید سخت‌افزاری، با دقت تمام و با کمترین اختلال در ارائه سرویس، انجام شد.

از دیروز و با انتشار مزایده فروش مالکیت سروش از سوی صداوسیما، اخبار متعددی دست به دست میشه که لازم دیدم توضیحاتی در این زمینه ارائه کنم.

هر کسب‌و‌کاری در مراحل مختلف سرمایه‌گذاری، اقدام به فروش و جذب سرمایه‌گذار جدید می‌کنه. ما مرحله قبلی رو بیش از یک ساله که با سهامدار خصوصی خودمون پیش بردیم و در این گام خوشحالیم که صداوسیما بالاخره تصمیم معقولی گرفت تا چابکی، تصمیماتِ سریع و سرمایه‌گذاریِ به‌موقع به مجموعه سهامداران برگرده. امیدواریم با تعیین تکلیف این ماجرا، با سرعت بیشتری به توسعه خدماتمون، به‌عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین پیام‌رسان ایرانی بپردازیم.

قطعا قوی‌تر از گذشته تلاش خواهیم کرد که در مسیر خدمت به شما بهترین باشیم.”

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان