مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندکان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: موضوع حمایت از محاکمه عاملان ولنگاری فضای مجازی باید توسط پلیس فتا مورد بررسی قرارگیرد در واقع رسیدگی و پیگیری مقوله ولنگاری در فضای مجازی باید از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری شود. پیمان قره داغی ، مدیرکل حفاظت از حقوق […]

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندکان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: موضوع حمایت از محاکمه عاملان ولنگاری فضای مجازی باید توسط پلیس فتا مورد بررسی قرارگیرد در واقع رسیدگی و پیگیری مقوله ولنگاری در فضای مجازی باید از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری شود.

پیمان قره داغی ، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندکان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره موضوع «برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی » گفت: موضوع حمایت از محاکمه عاملان ولنگاری فضای مجازی باید توسط پلیس فتا مورد بررسی قرار گیرد، در واقع رسیدگی و پیگیری مقوله ولنگاری در فضای مجازی باید از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری شود.

 وی افزود: سازمان تنظیم مقررات در حوزه فعالیت های خود تنها به مسائل مربوط به اپراتورها و نظارت بر فعالیت ها و تعرفه های آنها دارد و رسیدگی به فعالیت های غیراخلاقی و خارج از قوانین و مقررات با دستگاه های امنیتی است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندکان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همچنین در باره موضوع « سپاه به فساد فضای مجازی ورود کند »  ،گفت: موضوع وجود فساد در فضای مجازی نیز باید از سوی قوه قضائیه مورد بررسی قرار گیرد، مسائلی مانند تخلفات و فعالیت های غیر اخلاقی در حوزه مسوولیت سازمان تنظیم مقررات نیست و باید از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس