بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده توسط Juniper Research ، تقلب در تجارت الکترونیکی در سال 2021-2020 تا 18٪ افزایش یافته و به 20 میلیارد دلار در جهان خواهد رسید.

در حالی که کلاهبرداران همچنان تعداد روزافزون خریداران اینترنتی را هدف قرار می دهند ، ارزش تلفات آنلاین از حدود ۱۷٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ قطعا بیشتر شده و رشد خواهد کرد. بر اساس گزارش جدید ، تقلب در پرداخت آنلاین، تهدیدهای نوظهور ، تجزیه و تحلیل بخش و پیش بینی بازار ۲۰۲۱-۲۰۲۵ تحقیقات بازار ، بازرگانان در مورد کاهش تقلب در اینترنت به طور فزاینده ای عقب هستند.

این مقاله بیومتریک رفتاری مجهز به هوش مصنوعی را گامی مهم و رو به جلو در نوآوری در فناوری می داند که می تواند به این مشاغل کمک کند تا بدون افزودن اصطکاک اضافی به مشتری با اینگونه کلاهبرداری ها مقابله کنند.

این ابزارها می توانند در پس زمینه کار کنند تا هر کاربر را با روش منحصر به فرد تایپ کردن ، استفاده از ماوس ، پر کردن فرم های وب یا انجام کارهای دیگر شناسایی کنند. این کار تعداد تراکنش هایی را که باید برای بررسی دستی یا بررسی های احراز هویت اضافی پرچم گذاری شوند ، محدود می کند.

Juniper Research گفت: اطلاع رسانی صریح و واضح درمورد نیازهای اضافی مشتری نیاز بوده و این اطلاع رسانی برای کمک به مدیریت انتظارات مشتری درتراکنش های آنلاین مهم است.

در حالی که نیاز به امنیت بیش از هر زمان دیگری وجود دارد ، اما فضای رقابتی تجارت الکترونیکی بدان معناست که بازرگانان باید اطمینان حاصل کنند که بررسی های امنیتی اضافی برای کاربر توجیه می شود ، یا خطر بالاتر رفتن نرخ سبد خرید را دارند.

الزامات تأیید اعتبار جدید مشتری قوی (SCA) که به دلیل COVID-19 به تعویق افتاده است سرانجام در سپتامبر امسال در انگلستان لازم الاجرا خواهد شد و این بار،بار سنگین تجار را به دوش می کشد. افرادی که انتقال را برنامه ریزی نکرده اند ممکن است مجبور شوند که چک های تأیید اعتبار اضافی را اضافه کنند.

Juniper Research ادعا کرد که چین بزرگترین بازار تقلب در تجارت الکترونیکی در جهان خواهد بود که بیش از ۴۰٪ از خسارات جهانی را در سال ۲۰۲۵ با بیش از ۱۲ میلیارد دلار متحمل شده است. این شرکت به بازرگانان در آنجا هشدار داد که هم اکنون برای محافظت از حاشیه عملیاتی ناچیز خود در راه حل های پیشرفته سرمایه گذاری کنند.

  • منبع خبر : سایبرپلیس