سخنگوی سپاه با تأکید بر ضرورت معرفی دقیق دشمن به جوانان، یادآور شد: تصویرسازی‌های غیرواقعی دشمن در فضای مجازی را باید خنثی کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم شهدای هفتم تیر که در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تاکید بر اینکه دشمن از فشار اقتصادی و تحریم ایران ناامید شده است: گفت: با پایداری ملت ایران توطئه‌های دشمن خنثی شد و آنان سرخورده و ناامید شدند.

وی با گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی، علت محبوبیت سردار دل‌ها را جانفشانی برای سربلندی انقلاب و ملت ایران دانست و با بیان اینکه مناسبت‌های تاریخی فرصت‌های طلایی است تا با ترسیم چهره دشمن نسل جوان را به نقشه‌های آنان آگاه کرد، افرود: تصویرسازی‌های غیرواقعی دشمن در فضای مجازی را باید خنثی کنیم.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، گفت: حضور باشکوه و انتخاب معنادار مردم در انتخابات اخیر فرصتی است برای مسئولان و مردم که قدر این فرصت تاریخی را بدانند.

وی با اشاره به تولید واکسن توسط پژوهشگران ایرانی گفت: تزریق واکسن به رهبر معظم انقلاب جلوی دوربین‌ها، فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و توانمندی علمی را رقم زد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر