وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شخصا از امروز فعالیتم را در سکوی ایرانی «روبینو» آغاز کردم، امیدوارم جهانی شود. «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مصاحبه با رادیو گفت: فرصت فعالیت در شبکه های اجتماعی بین المللی را از دست نمی‌دهیم. وی با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شخصا از امروز فعالیتم را در سکوی ایرانی «روبینو» آغاز کردم، امیدوارم جهانی شود.

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مصاحبه با رادیو گفت: فرصت فعالیت در شبکه های اجتماعی بین المللی را از دست نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در سانسور سردار سلیمانی منفعلانه است، جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی در موضع قدرت است و اقدام دولت آمریکا در فشار به شرکت ها برای سانسور شهید سلیمانی، از سر بیچارگی و انفعال است. خوشبختانه حضور جریان ساز مردم در شبکه‌های اجتماعی با سیل خروشان چند ده میلیون پستی، صدای تروریست بودن دولت آمریکا را در فضای مجازی دنیا طنین انداز کرده است.

آذری جهرمی بیان کرد: ظرفیت حضور در سکوهای بین المللی را از دست نمی‌دهیم، اما از حرکت جوانان ایرانی برای ایجاد سکوهای جهانی موازی سکوهای رسانه‌ای آمریکایی حمایت خواهیم کرد و‌ در برابر اقدام آمریکا خواهیم ایستاد.

آذری‌جهرمی تاکید کرد: مقابل سانسور آمریکا در اینستاگرام می‌ایستیم. اقدام آمریکا در سانسور صدای ملت ایران و جهان در اینستاگرام تنها یک بی‌آبرویی برای آن کشور بوده است که قطعا مقابل این حرکت خواهیم ایستاد. کسی که بی‌آبروست، اقدامات بی‌آبرویانه خود را ادامه خواهد داد.

  • منبع خبر : فانوس